Cum cumpar?

Navigheaza prin sectiunile de produse, folosind mecanismele de filtrare puse la dispozitie (categorie jucarii produs, varsta etc.). Adauga produsele dorite in cos. Odata finalizat cosul de cumparaturi, iti vom solicita cateva detalii personale, in conformitate cu dispozitiile legale privind protectia datelor:

Adresa de facturare

Persoana fizica sau persoana juridica (pentru a putea emite factura)

Adresa de livrare a produselor comandate.

Poti alege sa fie aceeasi cu adresa de facturare sau poti completa una noua

Modalitatea de plata

Plata ramburs sau prin transfer bancar ( in baza facturii proforme emise )

In functie de produsele alese, adresa de livrare si modalitatea de plata se va calcula costul final al transportului. Daca ti-ai facut cont pe site-ul nostru, atunci adresa de facturare si adresa de livrare vor fi memorate in contul tau si nu va trebui sa le mai completezi de fiecare data. La ultimul pas vei avea posibilitatea sa adaugi cateva comentarii suplimentare la comanda.

Dupa plasarea comenzii veti primi un e-mail de inregistrare al comenzii, ulterior se va emite si proforma pentru comenzile plasate prin sistemul de transfer bancar, urmand ca apoi produsele sa fie colectate si pregatite pentru livrare. In cazul in care exista diferite situatii cu anumite produse din comanda veti fi contactat prin telefon sau email.

COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI SRL  isi rezerva dreptul de a actualiza continutul acestui site, inclusiv prezentii Termeni si Conditii, in orice moment, fara nici un fel de notificare prealabila.

Comenzile pot fi plasate si prin e-mail la adresa comenzi@zurli.ro.

Pentru produsele ce sunt disponibile in mai multe modele sau culori, trebuie specificat modelul sau culoarea dorita in formularul de comanda. In cazul in care nu veti specifica modelul si culoarea dorita in formularul de comanda, va vom contacta telefonic si/sau prin e-mail urmand ca in cazul in care nu se va oferi un raspuns intr-un termen de 48 de ore de la solicitarea noastra, sa va livram produsele in oricare dintre modele/culorile disponibile in stoc.

In situatiile in care o comanda nu contine toate produsele solicitate, clientul va fi informat, iar comanda se poate livra fara costuri aditionale.

Verificare status comanda

Pentru a verifica statusul unei comenzi , personalul societății COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI SRL va oferi toate informatiile necesare pe e-mail la comenzi@zurli.ro sau telefonic la numarul 0773 836 920. O comanda ce este finalizata si se afla la curier va avea atribuit un numar de AWB (nota de transport) care poate fi urmarit pe site-ul Cargus, sau, dupa caz, pe site-ul Fan Courier. Statusul unei comenzi se poate verifica si telefonic la numarul de telefon 0773.836.920, de luni pana vineri, in intervalul 10.00 – 19.00.

Cum platesc?

Plata ramburs

Plata ramburs se face in numerar, la momentul livrarii, catre curierul care face livrarea coletului. Valoarea de plata va fi cea afisata in ultimul pas al comenzii, fara comisioane suplimentare.

Transfer bancar

Plata prin transfer bancar se efectueaza in baza facturii proforme emise, iar livrarea produselor comandate se va efectua dupa confirmarea platii.

Livrarea comenzilor

Termen de livrare

Livrarea se face in termen de 2-4 zile lucratoare oriunde in tara, din momentul confirmarii comenzii. O comanda trimisa vineri dimineata de COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI SRL se va livra incepand cu urmatoarea saptamana. Poti solicita livrare sambata in campul de comentarii disponibil in ultimul pas al comenzii.

In perioada sarbatorilor de iarna, pentru a va asigura ca produsul ajunge in timp util, comanda va trebui plasata până la data de 20 Decembrie.

Cat costa livrarea?

Costul livrarii depinde de greutatea coletului, destinatie (in Bucuresti sau in tara). Costul livrarii este diferit de costul standard in functie de numarul de kilometri exterior ( in cazul in care adresa de livrare este la peste 10 km de cea mai apropiata localitate in care firma de curierat are punct de lucru ). Costul de transport nu va aparea pe factura, fiind un serviciu prestat de catre un tert. Nici un alt comision nu iti va fi solicitat la momentul livrarii de catre curier. Livrarea coletelor se poate efectua prin Cargus sau Fan Curier.

Returnarea produselor

Conform legislatiei in vigoare O.U.G. 34/2014, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv printr-un e-mail la adresa: comenzi@zurli.ro, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Renuntarea la cumparare in termen de 30 zile se poate aplica doar pentru comenzile livrate prin curier. Produsul trebuie returnat in termen de 14 zile calendaristice de la data comunicarii deciziei de renuntare la cumparare, in aceeasi stare in care a fost livrat (pe cat posibil in ambalajul original cu toate accesoriile, cu toate etichetele aferente produsului si documentele care l-au insotit). Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de client inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, conform legii, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la data la care este comunicata decizia de renuntare la cumparare in modalitatile anterior prezentate. Cu toate acestea, daca termenul se implineste fara a exista dovada returnarii produselor de catre client in termen de 14 zile calendaristice de la comunicarea deciziei de renuntare la comanda, se va putea solicita dovada ca produsul/produsele au fost trimise catre noi. Daca produsele sunt returnate intr-o stare in care nu mai pot fi vandute ca si noi, ne rezervam dreptul de a solicita o diminuare a valorii produsului pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produselor ca second-hand sau resigilate, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsele, pe cheltuiala acestuia.

Garantia produselor

Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare (O.G. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile acestora) si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Declaram pe propria raspundere ca detinem dreptul de autor asupra tuturor textelor si imaginilor din acest site. Pentru raportarea incalcarii drepturilor de autor folositi formularul de contact.

Confidentialitate si date personale

Utilizatorul raspunde de veridicitatea datelor introduse in timpul crearii contului si pentru toate activitatile care survin prin accesarea contului si parolei personale.

Compania de Evenimente Zurli SRL nu poate fi facuta responsabila pentru erorile survenite in urma neglijentei utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea contului si parolei sale.

Utilizatorul este de acord ca societatea COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI SRL sa prelucreze datele cu caracter personal potrivit prevederilor Legii nr.677/2001 si ale Regulamentului nr. 679/2016 pe teritoriul Romaniei si/sau in strainatate, direct in scop de marketing, pentru efectuarea de analize statistice si activitati de marketing. Conform Legii nr.677/2001 si Regulamentului 679/016, utilizatorii au in special urmatoarele drepturi: de informare si acces la date, de interventie asupra datelor: rectificare, de opozitie la colectarea si prelucrarea datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a se adresa justitiei, dreptul de a fi uitat, dreptul la portabilitatea datelor precum si modalitatile de exercitare ale acestora.

Utilizatorii declara ca sunt de acord ca societatea COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI SRL  sa prelucreze datele lor personale furnizate, in conditiile anterior mentionate si ca au luat la cunostinta de drepturile conferite de Legea nr.677/2001 si de Regulamentul nr. 679/2016 mai sus mentionate. Datele personale vor putea fi insa transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale sau alte verificari legale, daca acest lucru va fi solicitat in conformitate cu legile in vigoare.

Reclamatii

Departamentul de Relatii Clienti va solutiona reclamatiile in cel mai scurt timp. Reclamatiile se pot transmite prin e-mail la adresa contact@zurli.ro sau comenzi@zurli.ro, urmand ca in cel mai scurt timp aceasta sa se solutioneze.

Daca aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita la adresa de mail: contact@zurli.ro

Alte Servicii

Rezerva in magazin

Clientii au posibilitatea de a rezerva produse in sediul Zurli, din strada Barbu Vacarescu nr 164A, cladirea C3, intrarea A, etaj 2, sector 2, Bucuresti. Aces serviciu este valabil pentru municipiul Bucuresti.

COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI SRL va verifica disponibilitatea stocului pentru produsele rezervate si apoi vor contacta clientul prin e-mail sau telefonic pentru confirmarea/infirmarea rezervarii. Rezervarea in magazin este valabila 24 ore.

Anexa nr. 1 (FORMULAR DE RETRAGERE):

Prezentul formular se trimite inapoi completat doar daca doriti sa va retrageti din contract (sau renuntati la cumparare).

– Catre: COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI SRL, strada Barbu Vacarescu nr 164A, cladirea C3, intrarea A, etaj 2, sector 2, Bucuresti;

– Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse:…………………………………………………………………………………………………….;

– Comandate la data:……………………; primite la data:…………………………………………………………….;

– Numele consumatorului:………………………………………………………………………………………………..;

– Adresa consumatorului:………………………………………………………………………………………………….;

– Semnatura consumatorului (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie)…………………………………………………………………………………………………………………………..;

– Data:…………………………………………………………………………………………………………………………..;