Cum cumpar?

Navigheaza prin sectiunile de produsec folosind mecanismele de filtrare puse la dispozitie (categorie jucarii produs, varsta etc.). Adauga produsele dorite in cos. Odata finalizat cosul de cumparaturi, iti vom solicita cateva detalii personale:

Adresa de facturare

Persoana fizica sau persoana juridica (pentru a putea emite factura)

Adresa de livrare a produselor comandate.

Poti alege sa fie aceeasi cu adresa de facturare sau poti completa una noua

Modalitatea de plata

Plata ramburs sau prin transfer bancar ( in baza facturii proforme emise )

In functie de produsele alese, adresa de livrare si modalitatea de plata se va calcula costul final al transportului. Daca ti-ai facut cont pe site-ul nostru, atunci adresa de facturare si adresa de livrare vor fi memorate in contul tau si nu va trebui sa le mai completezi de fiecare data. La ultimul pas vei avea posibilitatea sa adaugi cateva comentarii suplimentare la comanda.

Dupa plasarea comenzii veti primi un e-mail de inregistrare al comenzii ce va contine proforma, urmand ca apoi produsele sa fie colectate si pregatite pentru livrare. In cazul in care exista diferite situatii cu anumite produse din comanda veti fi contactat prin telefon sau email.

SC COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI SRL  isi rezerva dreptul de a actualiza continutul acestui site in orice moment, fara nici un fel de notificare prealabila.

Comenzile pot fi plasate si prin e-mail la adresa comenzi@zurli.ro.

Pentru produsele ce sunt disponibile in mai multe modele sau culori, trebuie specificat modelul sau culoarea dorita in formularul de comanda.

In situatiile in care o comanda nu contine toate produsele solicitate, clientul va fi informat, iar comanda se poate livra fara costuri aditionale.

Verificare status comanda

Pentru a verifica statusul unei comenzi se poate accesa „Contul meu” in sectiunea „Comenzile mele”. O comanda ce este finalizata si se afla la curier va avea atribuit un numar de AWB (nota de transport) care poate fi urmarit pe site-ul Cargus. Statusul unei comenzi se poate verifica si telephonic la unul din umerele de telefon 0728.143.173 sau 0773.836.920, de luni pana vineri, in intervalul 10.00 – 19.00.

Cum platesc?

Plata ramburs

Plata ramburs se face in numerar, la momentul livrarii, catre curierul care face livrarea jucariilor. Valoarea de plata va fi cea afisata in ultimul pas al comenzii, fara comisioane suplimentare.

Transfer bancar

Plata prin transfer bancar se efectueaza in baza facturii proforme emise, iar livrarea produselor comandata se va efectua in momentul confirmarii platii.

Livrarea comenzilor

Termen de livrare

Livrarea se face in termen de 2-4 zile lucratoare oriunde in tara, din momentul confirmarii comenzii. O comanda depusa vineri dimineata se va livra incepand cu urmatoarea saptamana. Poti solicita livrare sambata in campul de comentarii disponibil in ultimul pas al comenzii.

In perioada sarbatorilor de iarna, pentru a va asigura ca produsul ajunge in timp util, comanda va trebui plasata inainte de data de 21 Decembrie.

Cat costa livrarea?

Costul livrarii depinde de greutatea coletului, destinatie (in Bucuresti sau in tara). Costul livrarii este diferit de costul standard in functie de numarul de kilometri exterior ( in cazul in care adresa de livrare este la peste 10 km de cea mai apropiata localitate in care firma de curierat are punct de lucru ). Costul de transport nu va aparea pe facture, fiind un serviciu prestat de catre un tert. Nici un alt comision nu iti va fi solicitat la momentul livrarii de catre curier. Livrarea coletelor se poate efectua prin Cargus sau Fan Curier.

Returnarea produselor

Conform legislatiei in vigoare O.U.G. 34/2014, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 zile de la primirea produsului. Renuntarea la cumparare in termen de 30 zile se poate aplica doar pentru comenzile livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (pe cat posibil in ambalajul original cu toate accesoriile, cu toate etichetele aferente produsului si documentele care l-au insotit).

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la data primirii dovezii ca produsul a fost returnat sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform careia acesta a trimis produsele catre noi, luandu-se in considerare data cea mai apropiata. Daca produsele sunt returnate intr-o stare in care nu mai pot fi vandute ca si noi, ne rezervam dreptul de a solicita o diminuare a valorii produsului pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produselor ca second-hand sau resigilate, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsele, pe cheltuiala acestuia. In situatia in care produsul va fi preluat de catre noi, suma va fi returnata in termen de 14 zile de la primirea notificarii de retragere.

Garantia produselor

Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare (O.G. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile acestora) si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Declaram pe propria raspundere ca detinem dreptul de autor asupra tuturor textelor si imaginilor din acest site. Pentru raportarea incalcarii drepturilor de autor folositi formularul de contact.

Confidentialitate si date personale

Utilizatorul raspunde de veridicitatea datelor introduse in timpul creerii contului si pentru toate activitatile care survin prin accesarea contului si parolei personale.

SC Compania de Evenimente Zurli SRL nu poate fi facuta responsabila pentru erorile survenite in urma neglijentei utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea contului si parolei sale.

Utilizatorul este de acord ca SC COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI SRL sa prelucreze datele cu caracter personal potrivit prevederilor Legii nr.677/2001pe teritoriul Romaniei si/sau in strainatate, direct in scop de marketing, pentru efectuarea de analize statistice si activitati de marketing. Conform Legii nr.677/2001, utilizatorii au in special urmatoarele drepturi: de informare si acces la date, de interventie asupra datelor, de opozitie la colectarea si prelucrarea datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a se adresa justitiei, precum si modalitatile de exercitare ale acestora.

Utilizatorii declara ca sunt de accord ca SC COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI SRL  sa prelucreze datele lor personale furnizate, potrivit prevederilor Legii nr.677/2001si ca au luat la cunostinta de drepturile conferite de Legea nr.677/2001mai sus mentionate. Datele personale vor putea fi insa transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale sau alte verificari legale, daca acest lucru va fi solicitat in conformitate cu legile in vigoare.

Reclamatii

Departamentul de Relatii Clienti va solutiona reclamatiile in cel mai scurt timp. Reclamatiile se pot solutiona prin e-mail la adresa contact@zurli.ro.

Daca aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita la adresa de mail: contact@zurli.ro

 

Alte Servicii

Rezerva in magazin

 

Clientii au posibilitatea de a rezerva produse in sediul ZUrli. In pagina de produs exista un buton „Rezerva in magazin” prin care se poate verifica daca un produs este disponibil la sediul companiei. Aces serviciu este valabil pentru municipiul Bucuresti.

SC COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI SRL va verifica disponibilitatea stocului pentru produsele rezervate si apoi vor contacta clientul prin email sau telefonic pentru confirmarea/infirmarea rezervarii. Rezervarea in magazin este valabila 24 ore.